lördag 9 oktober 2010

Jag vaknade upp i morse och mådde av olika anledningar inte särskilt bra.
Men på nåt sätt ville jag inte må dåligt. Så jag bestämde mig för att må bra istället. Det låter konstigt, och när jag mår dåligt brukar jag inte kunna bestämma mig för att må bra. Men idag gick det på något konstigt vis. Jag täntke också på låten beautiful day med u2, allt går emot bono i låten men NÄ, det är tamejfan en vacker dag, så det så!
Så jag fick inspiration till att göra en cover på den.

Videolänken fungerar inte idag så la upp en vanlig länk till youtube istället

http://www.youtube.com/watch?v=edlQIiZkUm8




Fan, jag tycker inte om att höra mig själv sjunga. kommer aldrig bli en sångare men jag kommer alltid att sjunga. det är nog bra om en låtskrivare kan sjunga bra. Fast det är nog mer psykologiskt. jag vet att jag skulle kunna lära mig sjunga riktigt bra om jag hade den motivationen. Och en dag kanske jag tar mig i kragen.
Eller så kanske jag kan sjunga bra men bara inte gillar min egen röst.

iallafall: A beautiful day.
Jag tror så här att vi väljer att vara på bra humör. Eller ibland kan man inte. men i många situationer kan man välja antingen att vara glad ändå eller deppa ihop. Man kan välja mellan att göra något åt sina problem eller beklaga sig över dom. och så vidare.

Idag var en vacker dag.
Punkt och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar